Diş Beyazlatma Fiyatları

18 Şubat 2020
Diş Beyazlatma Fiyatları

Diş beyazlatma fiyatları hasta beklentileri ve ihtiyaçları doğrultusunda doktor tarafından tercih edilecek tedavi yöntemine göre değişiklik göstermektedir. Diş beyazlatma işlemi farklı tip nedenlere bağlı olarak dişlerinde renk değişimleri yaşanan kişilerin dişlerinin kalıcı olarak beyazlatılmasını sağlayan etkili bir tedavi yöntemidir. Genellikle hidrojen peroksit ve türevleri kullanılarak yapılan ağartma işlemleri sırasında lazer veya farklı tip teknolojiler kullanılabilir.

Uygulama sırasında tercih edilen yöntemlere ve tedavi biçimlerine göre diş beyazlatma fiyatları 2020 yılı için farklılık gösterecektir. Hastalar için hangi tip diş beyazlatma yöntemi kullanılacağı diş hekimi tarafından karar verilmelidir.

Diş Beyazlatma Tedavisi Kimlere Uygulanır?

Diş beyazlatma ürünleri kullanılarak veya profesyonel klinik tedaviler ile dişlerin beyazlatılması mümkündür. Gündelik hayatta kişinin ağız ve diş bakımına yeteri kadar önem vermemesi, yeme içme alışkanlıkları ve genetik faktörlere kadar birçok farklı nedenler dişlerde sararma veya renk değişimleri yaşanabilir. Diş beyazlatma işlemeleri temelde her yetişkin birey için uygulanabilir. Ancak:

• 16 yaşından küçükler,
  • Aşırı hassas dişlere sahip kişiler,
  • Dişti rahatsızlığı nedeniyle diş kaybı yaşayanlar,
  • Alerjisi olan kişiler,
  • Hamile ve emziren kadınlar vb.

Gruplar için diş beyazlatma tedavisi uygun olmaya bilir. Diş beyazlatma fiyatları 2020 yılı için dişlerinde sorun yaşayan kişilere uygulanacak yöntemlere ve tedavilere göre değişiklik gösterecektir.,

dis beyazlatma tedavisi

dis beyazlatma tedavisi ne kadar surer

Diş Beyazlatma Yöntemleri Nelerdir?

Diş beyazlatma yöntemleri arasından en uygun olanı diş hekimi tarafından hastaya özel olarak belirlenmelidir. Günümüzde gelişen teknoloji ve tedavi yöntemleri sayesinde birçok farklı beyazlatma yöntemi geliştirilmiştir. Buna göre günümüzde yaygın olarak tercih edilen diş beyazlatma yöntemleri arasında:

• Klinik diş beyazlatma yöntemi (ofis tipi),
  • Tek diş beyazlatma yöntemi,
  • Kombine diş beyazlatma yöntemi,
  • Ev tipi diş beyazlatma,
  • Lazerle diş beyazlatma,
  • Biyolojik diş beyazlatma yöntemi vb.

Yer almaktadır. Söz konusu yöntemler için tedavi süreci boyunca farklı uygulamalar yapılır. Bu nedenle hastaların genel sağlık durumuna ve ihtiyaçlarına yönelik farklı tip yöntemeler kullanılabilir. Söz konusu tedavi yöntemleri diş hekimi tarafından belirlenecektir.

Porselen diş nasıl yapılır? Yazımızdan inceleyebilirsiniz.

Kalıcı Diş Beyazlatma Nasıl Yapılır?

Diş beyazlatma lazer veya farklı tip klinik yöntemler ile gerçekleştirilebilir. Burada temel amaç herhangi bir neden bağlı olarak dişlerinde sararma veya farklı renk değişimleri yaşayan hastaların eskisi gibi sağlıklı ve beyaz dişlere ulaşmasını sağlamaktadır. Bu nedenle diş beyazlatma fiyatları 2020 yılında söz konusu yöntemlere göre değişeceği gibi uygulama sırasında süreç de aynı etkenlere bağlı olarak farklılık gösterecektir.